For my foreign visitors

For my foreign visitors: My blog is now only in Norwegian, please use Google translator for translation into your language.

onsdag 11. mai 2011

Ufo premie

Quilt Skandinavia har vi i år som mange tidligere år hatt utfordringen fem før fem hvor målet er å bli ferdig med fem uforer før mai måned.

I år vant jeg en premie i kategorien åpen klasse, det vil si ufoer som ikke er quilt.

Her er den flotte premien jeg fikk i posten

Tusen takk til Kari på Hamar for flotte stoff og veldig kjekke spoler.  Tusen takk til Julie som gjennom fire måneder har holdt styr på oss deltaker.

Her kommer bilde av den nest siste ferdige ufoen min, den siste ble gitt bort før jeg rakk å få tatt bilde,

Sissel

1 kommentar:

Marit sa...

Fine gaver. Forberedelser til neste års UFO sying, her hos med. Pakker opp syrom etter flere år på lager og nå flytting. Det er vel på tide å begynne å sy igjen, tenker jeg. Ha en fin uke;)