For my foreign visitors

For my foreign visitors: My blog is now only in Norwegian, please use Google translator for translation into your language.

mandag 18. april 2011

Litt nytt, strikking og kuvertbrikker

Hei nå er det veldig lenge siden jeg har blogget, det har ikke vært mye søm i det siste, vel noen nye ufoer har jeg laget.  Jeg ble bitt av strikkedilla, min forige genser brukte jeg to år på.  Nå ville jeg stikke noe med fager :-) Den første jeg strikket ble lilla og grønn, den er i ullgarn, den neste ble i bommuldsgarn rosa:-)

Begge genserne er fra Dalegarns Retro hefte.

Vår eldste sønn har flyttet ut og i egen leilighet, da bestemte mor at han trengte noen kuvertbrikker.  Applikasjonen er logoen til heavy metal-bandet Slipknot. Nå er sønnen vår også enig i at han trenger kuvertbrikker.

Sissel

3 kommentarer:

Bjørg sa...

Veldig flotte kuvertbrikker, og kjempfine gendere! Skal si du er flink!

ahli sa...

Genserne var fine. Tøff spisebrikke. Passer til en tøff gutt.
Traff deg i Tromsø.

Ha en god påske.

Astrid

2ne sa...

Fine brikker med smart, tøff applikasjon :-)