For my foreign visitors

For my foreign visitors: My blog is now only in Norwegian, please use Google translator for translation into your language.

søndag 14. november 2010

Houston 2

IMG_1302

Vil du se bilder av tepper fra utstillingen så er det mange av vinner teppene her.

I dette albumet på  webshots er det mange fine bilder fra utstillingen.

Her er det noen oversiktsbilder av butikkområdet, det er stort i USA

IMG_1305 IMG_1306

IMG_1308

Og noen bilder fra utstillingsområdet, utstillingsområdet var også veldig stort, jeg brukte hele lørdagen der, da var det forstatt en del jeg ikke hadde sett.

IMG_1087IMG_1312

Søndag var jeg på kurs med Eelanor Burns.  Vi skulle sy Autumn Leaves.  Etter å ha gått å gått handlet stoff mm og sett på mange fine quilter var det fint å kunne sette seg ned med en symaskin å begynne å sy.

Vi kunne velge mellom tre forskjellige fargekombinasjoner.  Stoffene var alle ferdig kuttet så da var det bare å sette igang.  På de tre timene kurset varte rakk jeg å sy fire blokker. 

IMG_1297

  Her er bilde av en løper i de fargene jeg valgte.

  IMG_1301

  Meg og Eleanor Burns

En vakker dag skal løperen min bli ferdig.

1 kommentar:

Karin Ingvardsen sa...

Du fikk bilde av deg og Børnsa.Fin var dokker.Takk for en vidunderlig tur.Den lever vi lenge på.