For my foreign visitors

For my foreign visitors: My blog is now only in Norwegian, please use Google translator for translation into your language.

søndag 14. juni 2009

Happy Home and Flying Lessons

Some more stitchery is finished. Block 6 in Verandah Views - 10 month free stitchery BOM Flying lessons is done and I have started on a new project.  


Flying Lessons

This time it’s Rosalie Quinlan design Little Patchwork Village Wall Quilt. My plan is to do the stitchery in the pattern but not using the star blocks.

Block 1 Happy Home

Now I have some time sew and these fabrics are the one I’m using. I am going to make some table mats, use my favorite pattern by Lise Bergene.



Sissel

6 kommentarer:

Merete sa...

Nydelige stitcheri blokker, du er vel snart ferdig med alle verandah views blokkene så vi får se ferdig teppe:-)

Chookyblue...... sa...

I have got 2 blocks of Rosalie's Patchwork Village completed.....

Nancy in Norway sa...

Så produktiv du er!! Skjønner jo at stitchery er midt i blinken for hytteturer. Gleder meg til å se alle blokkene i et ferdig teppe. Regner med jeg får lov til å ta på det også på et møte i lappeklubben.

LeKaQuilt sa...

Flotte stichery blokker :o) Her var det mye fint å se, og jeg håper du vil legge inn flere prosjekt selv om de ligger på WS. Det er så mye reklage på WS at jeg orker ikke gå inn der :o) Bedre med blogg! Takk for hyggelig kommetar på bloggen min :o)

Gudveig HN sa...

Så mye flott du broderer!

Gudveig HN sa...

En utmerkelse ligger og venter på deg på min blogg.