For my foreign visitors

For my foreign visitors: My blog is now only in Norwegian, please use Google translator for translation into your language.

onsdag 27. mai 2009

NQT 2009

Today it’s the first day after I come home from NQT in Goteborg I’m not sleeps in the evening after work. I have had a wonderful time, meeting new and old quilting friends is always inspiring.

If you want to see photos for Goteborg, you will find many at NQT 2009 and May Britt has lots of them at her blog.

I gave myself a promise, not by any fabric and I came home with no fabric :-)
I did some shopping anyway.

The DMC linen thread are just lovely and I bought all the colors the shop had.
And you can see all the other stuff I came home with. I want to try Meshwork some day.




Sissel

4 kommentarer:

Sølvi's blog sa...

Du har fått med deg litt av hvert ser jeg. Hva er den rosa pennen for noe?

mreteveian sa...

Veldig hyggelig i Gøteborg :-)
Jeg kom hjem med 3 stoffer til mamma og til meg selv ble det bøker og fargesaker som jeg lenge har vurdert å få i hus (igjen). Elsker å se nyfarget stoff på klessnoren, i vind og med blå himmel som bakgrunn, så nå er det bare å gå i gang!
Du fant mye fin tråd, - gleder meg til å se hva det blir av det etterhvert ;-)

Merete sa...

Du har jo fått med deg litt av hvert her du, orket ikke så mye shopping i trengselen jeg...

Nina In Norway sa...

Hei igjen
Det var veldig hyggelig å treffe deg i Gøteborg. Det er deilig med nye bekjentskaper både "in person" og i bloggland. Ser du fikke med deg hjem masse fint. Nydelig tråd. Skal bli spennende å følge deg og dine videre. Flotte hunder (mann også:o)og nydelig hytte. Det er deilig å ha en plass hvor en lader batteriene.